czwartek, 19 listopada 2015

Wymianka z Alinką, aniołki i rozwiązanie zagadki

Czerwone korale itd.................. spodobały mi się , napisałam grzecznie poprosiłam Alinkę i mam piękne czerwone


Alinka zażyczyła  poduchę dla mężczyzny , pojechała ta oto  w jesiennych barwach


Mam nadzieję ,że sprostałam zamówieniu , nie mogło być kwiatów więc zastąpiłam je  listkami



Poducha miała trochę  perypetii zanim dotarła na miejsce , ale ważne ,że jest i to mnie cieszy


Alinko dziękuję , miło mi że chętnie zrobiłaś te urocze korale , dziękuję Fajnie jest móc  liczyć na innych, na serduchu jest cieplej ............... 
Nadal dziergam ozdoby -tym razem aniołki są na tapecie


Głowy lepione małymi rączkami Ninuli , skrzydełka to piórka, a sukienki to miedzy innymi wzór na dzwonek , więc dwa w jednym , taki miks


Dziergam szydełkiem , ale nie lubię robić małych rzeczy, np. główek, skrzydełek dlatego moje aniołki są inne , ale czy mniej przypominają Wasze ?



Aniołki takie słodziaki i cieszą  najbardziej dzieciaki - co zrobię  to rozdam takie mają wzięcie ha ha , a wracając do zagadki to 4 osoby odpowiedziały prawidłowo- pierwsza była anettel 196 
druga  Mika , trzecia Beatka ,   czwarta  poprawna odpowiedź  padła od Ani , 
 Ogłaszam wszem i wobec to zawieszka do smoczka , a zrobiła ją Beatka , dorzuciła do uroczych trampeczek , o tych - pamiętacie ?

 
Dziewczyny pisać adresy - nadchodzą Mikołajki więc upominki pojadą do całej czwórki
Dziękuję za udział w zabawie , pozdrawiam Dusia przypominam o Aukcji  

33 komentarze:

  1. Bardzo udana wymianka, a aniołki słodziutkie:) Gratuluję zwyciężczyniom, które odgadły zagadkę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne aniołki takie inne.
    a, że zawieszka do smoczka to bym na to nie wpadła ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dlaa całej czwórki:) wymianka udana bo każda ze stron zadowolonaaa i o to chodzi:) Aniolki są prześliczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka,a aniołki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i oryginalne aniołki.
    Nigdy bym nie zgadła, że to zawieszka do smoczka.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna wymianka,podusia super:)
    może następnym razem uda się zgadnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper wymianka Dusiu :))) Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :))) Aniolki przeslodkie :))) Suuper maja buzienki ,takie slodkie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Dusiu :)) Trzymaj sie tam cieplutko w ta jesienna pore !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. aniolki wlasnie takie powinny byc gapowate , zadziorne i rozbrajajace .poducha super i gratuluje wymiany

    OdpowiedzUsuń
  9. Dusiu, poducha, bym powiedziała-klasyka ! Na pewno się spodoba obdarowanemu :) W aniołeczkach zdecydowanie widać postęp Ninulki w pracach rękodzielniczych, są przeurocze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, bardzo się cieszę, że udało mi się odgadnąć zagadkę :)))
    Aniołki są absolutnie cudaśne, tak jak pozostałe Twoje prace Dusiu.
    Mój adres e-mail: beataoslizlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze te aniołki!:) A wymianka jak widać świetna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaa, zawieszka do smoczka, no przecież wiedziałam ;) Inaczej być nie mogło :))))))) Aniołki są bezkonkurencyjne, są jedyne w swoim rodzaju, czyli śliczne i oryginalne :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak ,no dobra do Ciebie też Mikołaj przyjdzie - Byłaś grzeczna ? to podstawa żeby wpadł , więc jak ? ściskam Dusia

      Usuń
  13. Oj, wpadłam by odczytać Twój kolejny wpis a tu taka niespodzianka. Cieszę się, że udało mi się odgadnąć zagadkę, a aniołki? nie mają sobie równych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wymianka, a aniołki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękności, ale aniołeczki najśliczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu Twoje aniołeczki są super, a te buźki jakie mają fajniutkie :).

    Przygotowałyście dla siebie super prezenty :).

    Moje wymiankowe dla Ciebie też są już na wykończeniu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała wymianka!!! Cudowne aniołki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wymianka. I jedna i druga strona wywiązała się wspaniale. Aniołeczki świetne, a główki mają ,,wypasione'' :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OJ, ja nie brałam udziału w zabawie, więc to chyba nie do mnie Dusiu Mikołaj ma przyjść:)))
    Jakby co to mój email turkusowykwiat@o2.pl ;)

    Korale są piękne! Prawie jak dla Janosikowej Maryny!
    A aniołka nie mam w domu ani jednego... Twoje są śliczne! Ale ja mam do nich uraz... Jakoś w mojej rodzinie, pojawienie się aniołka (drobiazgu) łączy się z chorobą...Dziwne może...
    Dlatego wole Mikołajki:)))
    Pozdrawiam Dusiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne korale i piękne anioły! A z poduszką jestem pewna, że trafiłaś!
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nawet lubię robić aniołki z dzierganymi główkami itp., ale trzeba przyznać, że zabiera to sporo czasu... Co do zagadki, to bardzo się cieszę, że udało mi się odgadnąć - tyle zagadek było u Ciebie i w końcu mi się udało. Bardzo się cieszę na małą niespodziankę od Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna wymianka a aniołki urocze takie Twoje:0 pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię aniołki, zbieram...
    Korale świetne a Twoje poduszki zachwycają precyzja wykonania...
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne aniołki ,nie udało mi się trafić w zgadywance ,ale świetny pomysł na zawieszkę na smoczka.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietna wymianka. Aniolki urocze, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna wymianka. Aniolki urocze, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za wspólną wymiankę, wielkie serce i zrozumienie.
    Aniołki urocze i prezencik dla maluszka również. Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że w blogowym świecie są tacy ludzie. Twoje aniołki bardzo przypadły mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń