sobota, 14 maja 2016

Ciag dalszy kolorów Maja i prośba oooooooo głos

Nadal kolorowo i na dodatek jeszcze spadł upragniony deszcz........


Drzewa, krzewy i kwiaty ruszyły w górę





Przy pergoli postawiłam ławkę- świetne miejsce do obserwacji ptaków





Moje ostatnie zakupy, w poniedziałek będzie sadzenie...........Pozdrawiam Dusia

Jeszcze jedno Kochani moje Dziewczynki czekają na głosy
 oczywiście pod warunkiem,że ich prace Wam się podobają, a więc Leny to praca nr 7



 Niny to pirat

Dziękuję z góry i zapraszam do zabawy...........

46 komentarzy:

  1. Ogród po deszczu ożywiony wygląda jeszcze wspanialej. Zakupy bogate, więc będzie co robić. Mnie czeka to samo. Mam do posadzenia własne rozsady oraz zakupowe. Czekałam tylko na deszcz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rozsada jeszcze tez po folią- ale już po zimnych ogrodnikach wszystko trafi na rabatki, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Będzie, będzie się działo... :)
    Cudowny ogród bucha już feerią barw. Dość chłodna pogoda sprawiła, że kwaity dłużej kwitną :)
    Miłego sadzenia Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby mi się pomocnik- zawsze to weselej i przyjemniej, ściskam Dusia

      Usuń
    2. A przedtem nie widziałam info o konkursie, juz tam lecę ;)

      Usuń
    3. Ewcia sama dowiedziała się przed momentem, dzięki

      Usuń
  3. Dusieńko cudowny jest ten Twój ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , kolorowo jest w Twoim ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To wierzbowe gałązki na fasolę, Piękny Jaś wymaga podpór, więc takie dwa w jednym, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Sama planuję dokupić trochę pelargonii, bo bratki mi coś sukcesywnie podgryza i muszę je wymienić. Dużo różnorodność roślin u Ciebie i ślicznie wyglądają.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu, Twój ogród zachwyca, ale to już mówiłam tysiąc razy;)
    Chętnie bym zagłosowała, bo prace prześliczne, ale nie ma mnie na fb:(
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dusiu, z przyjemnością pospacerowałam po ogrodzie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Dusiu, piękny masz ogródek!
    Podziwiam bardzo i wiem, ile to pracy, ale też przyjemności...
    Dziękuję za wizytę u mnie i z chęcią będę zaglądać do Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolorki majowe, a rysunki wspaniałe. Zagłosowałam na pracę z papugą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój piękny ogród to z trudem i mozołem wypracowana przyjemność oglądania. Dzięki, że mogę nacieszyć oczy kolorową przyrodą. Na rysunki zagłosuje moje dziecię, bo ja bez fb. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusiu, głos oddałam na rysunek, więc na pewno wygra :) Ogród, no cóż, co ja Cię będę okłamywać, po prostu powiem prawdę, trudno, możesz mnie zabić i mnie znielubić. Ale w Twoim ogrodzie brakuje... mnie hi hi. A tak poza tym ogród robi się znów przepiękny, Ty to masz podejście i serce do kwiatów :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz? dawaj na Mazury, dzięki Dorotko, ściskam Dusia

      Usuń
  13. wspaniale ogród wygląda na żywo jeszcze piękniejszy głosik wiadomo powędrował:)
    buziaki i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) A ja nadal czekam na deszcz... może wreszcie dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, piękni jak zawsze...długo mnie tutaj nie było, więc mam nadzieję, że u Ciebie już wszystko jakoś się poukładało...
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, już z górki,jest dobrze i na pewno będzie jeszcze lepiej, dziękuję i ściskam Dusia

      Usuń
  16. wspaniałe miejsce ,zazdrość to brzydkie uczucie,mimo to zazdroszczę Ci tego miejsca na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrości mamy dużo, a ta jest normalna, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  17. U Ciebie Kochana jak zawsze Pieknie :)) Ojj posiedzialabym z kawka z przyjemnoscia u Ciebie :)) Na obrazek mozna bylo zaglosowac na jedna prace to zaglosowalam :)) Sliczne obrazki :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam było by miło, dziękuję za głos pozdrawiam Dusia

      Usuń
  18. Dusiu zauroczona jestem Twoimi kobaltowymi donicami w ogrodzie, który po deszczu też cudny:) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego je kupiłam- zauroczyły i mnie, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  19. Pięknie !!! Marzy mi się duży ogród. Jest teraz tak pięknie. Do tego praca w ogrodzie to sama przyjemność ... te obolałe ciało po pracy ... miód-malina. A śpiew ptaków i możliwość ich obserwowania w ogrodzie - bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu, Twój ogród jest cudowny !! To sama przyjemność odpoczywać w takim uroczym miejscu !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja uwielbiam u ciebie bywać...........

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :-) Napatrzeć się nie mogę...
    Głos oddany :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogród coraz piękniejszy i jak tu nie kochać wiosny...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie u Ciebie jest - super jest to koło i krzesełko fajne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie uchwyciłaś Dusiu krople deszczu na tulipanach,ogród zjawiskowy oczywiście,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie u Ciebie!!! Super zdjęcia! Pozdrawiam!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogród budzi zachwyt,jest pięknie urządzony,miałaś wspaniałe pomysły na to,by teraz cieszyło oko każdego,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dusiu, a propos Twojego wpisu na moim blogu. Mam kilka krzaków żylistka szorstkolistnego, ale on jeszcze nie kwitnie. Fakt, że ten mój krzew jest bardzo podobny do żylistka, ale ma nieco inne kwiaty.
    Możliwe, że to jakaś odmiana żylistka.
    Twój ogród wygląda pięknie i jest zadbany.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dusia wszytko uporządkowane i poukładane tak jak ma być. No to właśnie dlatego Twój ogród zawsze zachwyca mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zagłosowałam na obie zanim przeczytałam że można na jedną. Trudno. Chwila wytchnienia w Twoim ogrodzie - bezcenna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale się cieszę,że do Ciebie trafiłam, tu tak pięknie i czuję wielkie, gorące serce :-D papuga jest fantastyczna a pirat jak żywy hehe

    OdpowiedzUsuń