czwartek, 19 maja 2016

Niespodzianka, niespodzianka

Niespodzianka,ale jaka, miały być 2 nasionka dyni TU je zobaczyłam, a czy to są  nasionka dyni?


Piękna chusta wykonana przez Kasię wprost cudowna, podziwiałam Kasi dziergadłełka na blogu, ale mieć w realu to już prawdziwa rozpusta, a poprosiłam tylko o nasionka.........


Oczywiście są też i nasionka  białej dyni, więc jutro sadzę.


Jałowiec rośnie jak na drożdżach- kule  formuję 3 razy do roku, a hortensja oplotła już całą stronę altanki potrzebowała na to 7 lat


Towarzyszą rododendrony, które zacienia, a te uwielbiają  rozproszone promienie słońca, Jeszcze jedna fotka tego cuda .........


Kasiu dziękuję bardzo, bardzo sprawiłaś mi miłą niespodziankę.
Pozdrawiam i zapraszam jeśli będzie Wam po drodze -wpadajcie Dusia


24 komentarze:

  1. No to ja się ustawiam w kolejce po białe dynie do Dusi:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Białej dyni nie widziałam, ciekawe czy tylko kolorem, czy również smakiem się różni od pomarańczowej? Chusta fantastyczna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna niespodzianke dostalas Dusiu :)) Dobro wraca Kochana :)) Cuuudnie u Ciebie w ogrodzie :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Dusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowej dyni to ja jeszcze nie widziałam hi hi. Ale tę co dostałaś od Kasi jest cudna i jaki piękny wzór. A Twój ogród co raz bardziej pięknieje :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta zachwycająca :), jak i zresztą Twój ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu, chusta jest urocza!
    Twój ogród coraz piękniejszy...
    A nasionka tej dyni też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała niespodzianka dla wspaniałej osoby :-) Dusiu załużyłaś to co się dziwisz :-)
    Do tej pory aby mieć białą dynię to malowałam tę pomarańczową. Może tym razem uśmiechnę się do Ciebie o nasionka :☆

    OdpowiedzUsuń
  8. To gdzie dają te nasionka co się w chusty zamieniają ?? Ustawiam się w kolejkę :) Cudna chusta :)
    Nasionka dyni dostałam od koleżanki, czekam co z tego wyrośnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ super niespodziankę Kasia Ci sprawiła. Kolorek tej chusty jest przepiękny a i o wykonaniu i ciekawym wzorze to już nie wspomnę.
    Dynią też mnie zaskoczyłaś, bo o białęj jeszcze nie słyszałam, ale jak widać człowiek się całe życie czegoś dowiaduje.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze białej dyni. Chętnie ją u Ciebie zobaczę. A prezent prześliczny i taki przydatny. Podziwiam Twój ogród u mnie nie ma takiego zakątka gdzie mogłyby tak wspaniale rosnąć krzewy i rośliny cieniolubne, a ja je tak lubię. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe dynie ? A chusta rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Dusiu, miło mi, że sprawiłam Ci radość :-) Takie miałam marzenie :-)
    Piękny jest Twój ogród - coraz piękniejszy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dusiu,śliczna jest ta chusta i piękny ma kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry :-) Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba. I chusta super i ogród przepiękny. Biały rododendron jak z obrazka, mi zakwitła pięknie azalia a rododendrony nie chcą wcale.Ja mam działkę tylko odwiedzam ją w weekendy ale zajmują się nią kochani teściowie,żeby było gdzie odpocząć bo lubię przyrodę i bardzo mnie cieszy jak patrzę jak pięknie jest u innych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita niespodzianka a jaka śliczna...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną chustę dostałaś :))Moje białe dynie już zeszły ,mam nadzieję na duże plony:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna jesteś DUSIU to i prezenty do Ciebie trafiają:) a chusta cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe dynie? ciekawa jestem co z nich wyrośnie. Świetnie wygląda to drzewko z formowanymi kulami

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście chusta jest cudna :).

    Super drzewko sobie uformowałaś :).

    OdpowiedzUsuń