czwartek, 7 września 2017

Ślimaki i chmurki

Leje,że nosa strach wystawić, a miało być tak upalnie i słonecznie - jak tu wierzyć synoptykom?
Zabrałam się za szycie, ślimaki dla milusińskich





Ślimaczki dla chłopaków.............. dziewczynek również
Za oknem chmury, u mnie też, ale wesołe


Uszyłam je z myślą o dziewczynkach, małych i tych większych



Ostatnie dni wakacji z Ninulą - szyłyśmy 


Uszyłyśmy pingwina, było prucie, ale udało się ......wyszło tak


Promyk słońca dla Was


Pozdrawiam Dusia

22 komentarze:

  1. Urocze maskotki , szczególnie ślimaki mi się podobają :)
    Promyk słoneczka się przyda , bo u nas ciągle pada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maskotki. Za promyk słońca dziękuję, bo u mnie szaro i buro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie te ślimaczki i chmurki urocze!!! Oj, będą miały dzieciaczki mnóstwo radości:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i twórczo u ciebie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślimaki cudne, a pingwinek uroczy:) U mnie też za oknem szaro-buro i nijako...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślimaków to ja wtym roku mam serdecznie dosyć, ale Twoje rozweseliły ten okropny zapłakany dzień.Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne przytulanki, a pingwinek to sama słodycz:-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serio- pingwinek uszyty?! Wyszedł fajny jak że sklepu. Dobrze jest mieć takiego pomocnika:)
    Chmurki i ślimaczki superowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulanki na pewno rozjaśnią nie jedną twarzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślimak w berecie - rewelacja :)
    Serdeczności ślę do Ciebie Dusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. snails are me this year I have heartily enough, but your cheerleys this terrible weeping day.thanks, kisses

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusiu masz talent i wyczucie smaku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślimaczki przecudne,pozostałe przytulanki również. Może dobrze,że trochę padało,bo powstały takie cuda. U nas wczoraj deszcz był rzęsisty,ale dzisiaj już piękne słoneczko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne te ślimaki! W ogóle... tworzysz wspaniałe rzeczy :))) I sprawiasz tym ludziom radość... a to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szeregowiec! 😂
    Niestety deszcze niespokojne.... nie zdążyłam zalozycy tego lata spódnicy...czarne chmury snują się właśnie nade mną... tylko w depresję popaść! No tak. Ale po co...? 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing snails, other cuddles as well. maybe it's good that it rained a little, because there were such miracles. with us yesterday the rain was brisk, but today is beautiful sunshine, greetings.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń